donderdag 11 december 2014

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar

Hallo allemaal!

De 20ste december hebben we alweer de allerlaatste workshop van dit jaar!
Het jaar is werkelijk omgevlogen. Een jaar met gezellige workshops en wat ups en downs.
Maar de Ups voerden gelukkig de boventoon. En dan gaan we weer een nieuw jaar in.

Misschien nog wat vroeg, maar de eerste workshopdagen zijn al bekend. Op 10
en 24 januari hoop ik jullie weer te mogen begroeten.

Bij Stampin Up begint dan een nieuwe sale-a-bration periode. Dit betekend een waar feestje
aan aanbiedingen. Bij een besteding van 60 euro, mag je een kado kiezen uit de speciale folder.
Velen van jullie hebben deze dan al uitgereikt of toegezonden gekregen.

Heeft U deze folder nog niet, mail me dan even dan stuur ik hem toe!

Gelijktijdig verschijnt er ook een nieuwe lente/zomer catalogus, hiervoor geldt hetzelfde:
Mail me als U die nog niet hebt. De workshoppers krijgen die waarschijnlijk op de allereerste
workshop-dag.

Dit was het weer even voor nu, een lang bericht, maar de moeite waard om te lezen.

Rest mij nog jullie allemaal een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen. En hopelijk
tot ziens in het nieuwe jaar, bedankt voor dit bezoekje.

Groetjes, Betty 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten