dinsdag 18 maart 2014

Gezelligheid!

Het was weer erg leuk afgelopen zaterdag, gezelligheid staat toch wel voorop bij deze ochtendjes.
En dat was het....gezellig!

De dames hebben allemaal prachtige kaarten gemaakt.

Maar helaas, op 29 maart hebben we voorlopig de laatste workshop al weer.
Ik las dan even een pauze in en ga een poosje naar het zonnige zuiden.

De dames hebben allemaal iets uitgezocht uit een aantal voorbeelden om te maken,
iedereen iets anders, dus dat gaat een gezellige boel worden weer. Alles door elkaar.

Wilt U ook komen, dan graag even een mailtje. Het is de laatste keer in de Sale-a-bration periode
(zie hieronder in een ander bericht) dat ik ga bestellen. Dus als U nog iets hebben wil, dan graag
tijdig Uw bestelling doorgeven.

Wilt U tijdens mijn vakantie dolgraag iets hebben dat niet wachten kan, dan wil Carine dat graag voor U mee-bestellen. www.infohobbymaatjes@gmail.com. Of haar blog www.hobbymaatjes.nl .

In Juli en Augustus ben ik weer thuis en wie weet, gaan we dan weer gezellig een kaartje
maken bij mij of bij U thuis.

Bedankt voor Uw bezoekje aan mijn blog en tot ziens, groetjes Betty

1 opmerking:

  1. En nu ook nog jouw blog! :D
    Leuk hoor.
    Geniet zoveel mogelijk van mooi weer!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen