zondag 30 maart 2014

Tot ziens

De workshop afgelopen zaterdag, was zo leuk! Lekker rommelig, omdat iedereen iets anders
maakte, maar heel gezellig!
En een complimentje aan de dames, ze waren geduldig als het nodig was, en ze worden steeds zelfstandiger, geef ze een voorbeeld en ze maken het na!

Jammer dat dit voorlopig de laatste workshop was, maar in Juli en Augustus ben ik weer thuis
en bij voldoende belangstelling kunnen we dan eventueel de draad weer oppikken.
In de tussentijd zal ik het zeker missen!

Ik ga genieten van een welverdiende pauze en hoop jullie dan in Juli weer terug te zien.

Hieronder nog even de kaarten die er gemaakt zijn.










Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog, en tot ziens!
Groetjes, Betty

2 opmerkingen:

  1. Hoi Betty!

    De workshop was inderdaad ontzettend gezellie, we mooie kaarten gemaakt ook, ik ben er erg blij mee. Leuk dat ik de inkt-spons-techniek nu eens gedaan heb: het geeft een supermooi resultaat, ga ik zeker vaker doen! Ik kijk weer uit naar mijn bestelde spulletjes hoor!
    Geniet van jullie vakantie, rust lekker uit en ik zie je daarna weer :-)

    Groetjes, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Susanne, dat je het leuk vond, ik vond het ook leuk dat je er was. Ik hoop ook dat je nog eens vaker komt! Tot ziens/mails !

      Verwijderen