donderdag 16 januari 2014

 Een goede dag allemaal, en welkom op mijn blog.



Ik wil jullie ook graag de data van de workshops in maart doorgeven.
Dat wordt zaterdag 15 maart vanaf 10 uur  en
                zaterdag  29 maart vanaf 10 uur.

Vergeet niet het aan mij te melden, als je wilt komen.

Als je op över mij" klikt,(hier rechts)  kun je daar mijn email-adres vinden.
En zoals altijd heb je suggesties, een mening, of een andere
workshop datum, geef het dan even door.

De workshops gaan door vanaf drie personen.
Een workshop bij u thuis, vanaf vier personen.
Is er tussendoor nieuws, dan meld ik dat via een nieuwsbrief.
Wilt U die ook ontvangen, geef dat dan even door. 

Denk ook aan de Sale-a-bration periode, die op 28 januari start
en tot 28 maart duurt. Er is deze periode veel voordeel te behalen!

Ik hoop veel mensen te kunnen begroeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten