maandag 27 januari 2014

Hallo allemaal! En welkom op mijn blog.

Gisteren naar een stampin Up team-meeting geweest. Onwijs leuke dag gehad.
Weer voldoende inspiratie opgedaan, ideeen, en zelfs wat suggesties.
Drie workshops gehad, met heel leuke kaarten, en veel geruild, waardoor
je ook weer ideeen krijgt.
Wat is dit toch een leuke hobby en wat heb ik genoten gisteren.
Alleen maar enthousiaste en vrolijke mensen. Heerlijk.
Hierdoor ga je ook weer met volle moed verder en met volle kracht vooruit! Wat mij betreft voor
herhaling vatbaar zo'n dag! Hieronder een impressie.





Wilt U ook eens zo'n leuke kaart maken, neem dan even contact met mij op.
e.vermazen@quicknet.nl
Bedankt voor het kijken en misschien tot ziens.

2 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig Betty! Leuk dat je erbij was :)
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carine, had er i.d.d. geen spijt van dat ik mee was gegaan!

      Verwijderen