zondag 5 januari 2014

Hallo bloglezers en de beste wensen voor allemaal, dat het maar een mooi jaar mag worden.

A.s. zaterdag 11 januari, begin ik weer met de zaterdag-ochtend workshopjes.
Er is heel veel nieuws te melden van Stampin Up, het mooie hobbymerk.

Allereerst komt er weer een Sale-a-bration periode aan. Dat wil zeggen dat we
vanaf 28 januari tot en met 28 maart, bij een bestelling van 60 euro een leuk
kado uit mogen zoeken. En geloof me maar, dat er leuke dingen te krijgen zijn!

Verder komt er een nieuwe lente/zomer catalogus uit, waar ook weer heel veel nieuwe
mooie en leuke dingen in staan. Dus de keuze zal moeilijk zijn, of makkelijk,
net hoe je het bekijkt. Vanaf 28 januari kunnen we daar uit bestellen.

Wie a.s. zaterdag langs komt, kan de folder en de catalogus alvast inkijken.

Ik hoop er weer een gezellig jaar van te maken, met leuke en lieve mensen op
mijn workshops.

Ik hoop tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten