donderdag 9 januari 2014

Hoi allemaal, daar ben ik weer.
Even een aanvulling op het vorige bericht.

De workshop agenda ziet er voorlopig als volgt uit:
zaterdag 18 januari
zaterdag 25 januari
zaterdag 8 februari
zaterdag 25 februari
Allemaal vanaf 10 uur 's morgens.

Nieuw is o.a.dat ik jullie vraag je aan te melden.
Dat maakt het voor mij wat makkelijker i.v.m. de
voorbereidingen.

Verder kunnen we altijd in overleg een andere datum prikken
vanaf drie personen. De workshops gaan ook alleen door
vanaf drie personen. Ook kan ik altijd naar jullie toe komen.
Dit gaat door vanaf vier personen.

Suggesties met betrekking tot dit alles neem ik graag aan.
Ook nieuw is de nieuwsbrief. Wilt U die ontvangen, geef dit dan even door.
Krijgt U de nieuwsbrief al, en wilt U dat niet meer, geef dit dan ook even door.
Mijn email-adres: e.vermazen@quicknet.nl
Dit was het weer zo'n beetje, graag tot ziens bij mij, of bij U thuis.
Grts. weer, Betty




Geen opmerkingen:

Een reactie posten